Termeni
si conditii
Termeni si Conditii de
Utilizare (v1.1)
Prezentul document
reprezinta Termenii si Conditiile de Utilizare, denumit in continuare TOS,
TCU
sau CONTRACT, este contractul de furnizare servicii incheiat intre
dumneavoastra (numit in continuare CLIENT sau BENEFICIAR), si RUSU SERAFIN
INTREPRINDERE INDIVIDUALA (numit in continuare EHOST sau FURNIZOR), in
calitate
de furnizor de servicii, cu sediul in Iasi, Str. Toma Cozma nr 99,
inregistrata
la Oficiul Registrului Comertului F22/2963/2009 ,
Codul
Unic de Inregistrare 26209877, reprezentata legal de
Rusu
Serafin, in calitate de Director. Folosirea serviciilor oferite de catre
EHOST
constituie subiectul prezentului contract.
1.
Definitii
1.1 Cont: Nume alocat catre CLIENT pentru
facilitarea accesului catre serviciile EHOST.
1.2 Trafic: Cantitatea de informatie transferata
printr-o conexiune, intr-o perioada de timp
determinata.
1.3 Termenii prezentați mai jos au valoare de contract și
sunt reglementați de prevederile următoarelor acte
normative:
- ORDONANȚA nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul
juridic al contractelor la distanță, aprobată prin Legea
nr.51/2003,
- LEGEA nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerțul
electronic,
- LEGEA NR. 677/2001 pentru protecția
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și
libera circulație a acestor date
- REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL
PARLAMENTULUI
EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016.
1.4 INFORMARE
PRIVIND PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
Datele
necesare bunei desfășurări a comunicării cu
CLIENȚII
noștrii sunt solicitate cu respectarea următoarelor
principii:
-
principiul responsabilității - ca operator de
date suntem responsabili de respectarea prevederilor legale, cât și a
eticii ce guvernează prelucrarea datelor cu caracter
personal;
-
principiul transparenței - ce este
respectat
prin informarea completă, corectă și obiectivă cu
privire
la datele colectate și scopul colectării;
-
principiul limitării scopului
prelucrării - datele vor fi
folosite doar în scopul pentru care sunt colectate, scop indicat mai
jos;
-
principiul exactității datelor - datele
personale
colectate trebuie să fie corecte și actualizate
constant;
-
principiul limitării stocării
datelor - datele cu
caracter
personal nu vor fi păstrate pe o perioadă de timp mai lungă
decât cea necesară scopului în care au fost
colectate;
-
principiul integrității și
confidențialității - suntem obligați să
asigurăm protecția datelor cu caracter personal atât împotriva
riscurilor din exterior, cât și a posibilelor incidente din
interior.
EHOST
acordă o importanță deosebită
confidențialității
datelor. Din acest motiv solicităm doar datele necesare bunei
desfășurări a comunicării cu CLIENȚII noștri.
De
asemenea, trebuie menționat că EHOST nu procesează date cu
caracter personal decât cu scopul unic de a putea oferi servicii
clienților
săi (date necesare facturării clienților și
comunicării cu aceștia în vederea furnizării serviciilor
achiziționate de la noi).
Acest
articol e conceput în ideea de a vă oferi detalii legate de modul în
care
colectăm aceste date, de ce le colectăm și în ce scop le
folosim. De asemenea, vă descriem modul în care puteți vedea
și
gestiona aceste date.
1.4.1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?
CUM
COLECTĂM ACESTE INFORMAȚII?
Colectăm
date personale pentru a vă oferi o experiență cât mai
plăcută în utilizarea serviciilor noastre. Marea majoritate a
acestor
date le preluăm direct de la dvs. în următoarele
situații:
-
Când creați
un
cont de client EHOST prin comanda unui serviciu de pe site-ul nostru (date
de
facturare care includ nume și prenume, CNP, adresă, email,
telefon);
-
Când
comandați
un domeniu, în anumite situații (la solicitarea regiștrilor
responsabili de respectivele domenii), colectăm nume si prenume
proprietar, CNP, adresa, email, telefon;
-
Când
trimiteți
un mesaj prin formularul de contact, solicitați un tichet de
asistență.
Trebuie
menționat însă că mai colectăm o serie de
informații
prin metode care nu sunt la fel de evidente ca cele menționate anterior
dar pe care le vom explica în cele ce urmează:
-
Informații
legate de contul de client care sunt colectate în perioada în care
folosiți serviciile noastre (ex.: număr de cont, achiziții,
date
de expirare, informații solicitate în cadrul tichetelor de
suport);
-
Cookies și
tehnologii similare ne permit identificarea unui istoric parțial de
navigare, link-uri accesate, servicii achiziționate, tipul de
dispozitiv
pe care îl folosiți și ne oferă informații legate de
modul
în care interacționați cu serviciile noastre. Aceste date le
folosim
doar cu scopul de a îmbunătăți modul de afișare al
conținutului de pe site-ul nostru precum și a serviciilor din
oferta
noastră. Mai multe despre politica de cookies găsiți aici: https://www.ehost.ro/despre-cookie
-
Date despre
utilizarea serviciilor noastre sunt colectate automat atunci când
folosiți
sau interacționați cu serviciile noastre (ex.: metadata, loguri
și informații de localizare). Mai multe despre politica de cookies
găsiți aici: https://www.ehost.ro/despre-cookie
Datele
personale menționate mai sus sunt preluate și colectate cu
consimțământul expres și neechivoc exprimat prin transmiterea
liberă, prin informarea scopului pentru care sunt colectate datele
așa cum e prevăzut la art. 1.4.2, CLIENTUL/UTILIZATORUL având
dreptul
de a-și retrage consimțământul.
1.4.2.SCOPUL COLECTĂRII
ACESTOR DATE
-
Pentru comunicarea
cu
clientul (administrativ, comercial, tehnic)
-
Pentru
facturare
-
Pentru
înregistrarea
de domenii
DATELE
NU SUNT FOLOSITE ÎN ALTE SCOPURI DECÂT CELE LEGATE DE BUNA
DESFĂȘURARE
A COMUNICĂRII CU CLIENTUL.
DATELE
NU SUNT VÂNDUTE ÎN SCOPURI DE MARKETING/COMERCIALE
1.4.3. CINE ARE ACCES LA ACESTE
DATE?
-
Personalul
EHOST
-
Serviciul extern
de
Contabilitate (doar pentru datele legate de facturare)
-
Colaboratori
(Audit
de securitate, alte servicii strict legate de funcționalitatea
platformei EHOST)
-
Procesatori de
plăți (MobilPay, PayPal)
-
Regiștrii de
domenii naționale sau internaționale (Ex.: RoTLD, ENOM și
alții)
-
Autorități
guvernamentale sau civile, naționale sau internaționale care au ca
obiect de activitate supravegherea privind respectarea legislației
naționale și internaționale în vigoare.
1.4.4. CUM PUTEȚI VEDEA, MODIFICA
ȘI ȘTERGE INFORMAȚIILE PE CARE LE STOCĂM DESPRE
DVS.
Puteți
accesa contul dvs. de client EHOST (https://www.ehost.ro/clienti)
atât pentru vizualizarea datelor cu caracter personal pe care le stocăm
despre
dvs, cât și pentru modificarea și ștergerea acestora.
Dacă
solicitați ștergerea datelor, aceasta se va onora în maximum 30 de
zile cu condiția ca aceste date să nu fie încă folosite în
relația cu dvs. privitoare la servicii achiziționate și
active,
sau dacă nu sunt necesare în alte situații legale (legislația
fiscală sau de prevenire și combatere a criminalității
informatice de exemplu).
1.4.5. CUM SECURIZĂM ȘI
STOCĂM DATELE DESPRE DVS.
Respectăm
standardele comune, general acceptate, în preluarea, stocarea și
securizarea datelor, inclusiv criptarea acestora în anumite situații.
EHOST
păstrează aceste date atât cât este necesar pentru a vă oferi
serviciile achiziționate de la noi, dar și ulterior pentru o serie
de
motive legale, cum ar fi:
-
În baza legii,
contractului sau alte obligații similare aplicabile domeniului nostru
de
activitate
-
Pentru
păstrarea, rezolvarea, apărarea și impunerea drepturilor
noastre
contractuale
-
Pentru
păstrarea
evidenței contabile
1.4.6. RESTRICȚII LEGATE DE
VÂRSTĂ
Serviciile
noastre sunt disponibile pentru achiziție către persoane care au
depășit vârsta de 16 ani în conformitate cu legislația în
vigoare. Dacă știți sau aveți suspiciuni rezonabile
că
unul din serviciile noastre a fost achiziționat de o persoană care
nu
îndeplinește această limită de vârstă, vă
rugăm
să ne contactați.
1.4.7. MODIFICĂRI ÎN POLITICA DE
CONFIDENȚIALITATE
EHOST
își rezervă dreptul de a aduce modificări politicii de
confidențialitate. Modificările materiale legate de această
politică vă vor fi comunicate cu 30 de zile înainte de intrarea
lor
în vigoare prin publicarea pe această pagină sau în orice alte
locuri
le considerăm necesare și vă vom notifica prin email la
adresa
din contul dvs. de client.
1.4.8. AUTORITATEA COMPETENTĂ PENTRU
PROTECȚIA DATELOR
Autoritatea
Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter
Personal
Adresa:
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30,
Sector
1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Email:
anspdcp@dataprotection.ro
Telefon:
+40.318.059.211; +40.318.059.212
Website:
http://www.dataprotection.ro
1.4.9. ÎNTREBĂRI, NELĂMURIRI,
RECLAMAȚII SAU SOLICITĂRI DE ȘTERGERE
Dacă
aveți întrebări, nelămuriri, reclamații sau
solicitări
de ștergere,
vă
rugăm să ne trimiteți mesajul dvs.deschizând
un tichet de asistență accesând
https://ehost.ro/clienti/submitticket.php
sau
telefonic la 0765413047
Vom
răspunde solicitării dvs. în maximum 30 de
zile.
2. Termeni
Generali
2.1 Acesti termeni se aplica tuturor serviciilor
oferite de catre EHOST catre CLIENT. Acesti termeni sunt valabili pentru
orice
servicii sau bunuri oferite CLIENTULUI, chiar daca acestea nu sunt
specificate
in detaliu.
2.2 Comandand orice tip de servicii oferite de
catre
EHOST, CLIENTUL accepta si este de acord cu termenii si conditiile
prezentate
in acest contract. Acest lucru este de asemenea valabil si pentru comenzi
ulterioare, comenzi realizate prin intermediul: posta electronica, fax,
telefon, sau orice alta cale pusa la dispozitie de catre EHOST. In acest fel
nu
este necesara o confirmare scrisa, in vederea acceptarii
conditiilor.
2.3 Modificarea conditiilor expuse in acest act
in
favoarea unui CLIENT, este posibila doar prin acordul scris al
EHOST.
2.4 Ofertele EHOST nu constituie obligatie. Doar
dupa semnarea unei acceptante de catre EHOST, se poate stabili o obligatie.
O
factura EHOST achitata este egala cu acceptanta scrisa. EHOST isi rezerva
dreptul de a selecta clientii, fara obligativitatea de a dezvalui
motivul.
2.5 Tranzactiile se vor efectua in functie de
cursul
valutar BNR din data facturarii. Toate preturile existente in ofertele EHOST
sunt exprimate in LEI.
2.6 O parte din serviciile furnizate de catre
EHOST
sunt administrate de catre terte parti. EHOST nu isi asuma nici o
responsabilitate privind aceste servicii.
2.7 Acceptand aceste conditii, CLIENTUL
imputerniceste EHOST sa stocheze si sa foloseasca datele personale ale
CLIENTULUI in scopuri administrative si operationale. Baza de date in care
sunt
stocate datele personale ale CLIENTILOR este accesibila doar de catre EHOST.
EHOST nu poate transfera dreptul de a accesa aceasta baza de date, decat
daca exista
obligativitate legala sau prin ordin judecatoresc. CLIENTUL are obligatia de
a
anunta EHOST, in cel mai scurt timp posibil, in cazul unor modificari ale
datelor personale.
2.8 CLIENTUL va comunica catre EHOST orice
schimbare
a datelor de contact, prin email sau fax. EHOST va comunica numai cu acele
persoane delegate de catre CLIENT ca fiind reprezentanti ai CLIENTULUI.
CLIENTUL se va asigura ca aceste persoane sunt disponibile prin telefon sau
email.
2.9 Doar partenerii legali ai EHOST sunt
autorizati
sa incheie intelegeri sau contracte in numele EHOST.
3.
Livrare
3.1 Livrare inseamna punerea la dispozitia
CLIENTULUI, de catre EHOST, a tuturor informatiilor si resurselor necesare
pentru folosirea serviciilor contractate de catre
CLIENT.
3.2 Termenul necesar livrarii poate fi doar
estimat.
Depasirea acestui termen nu aduce dupa sine plata unor daune catre CLIENT,
si
nu presupune incetarea contractului.
3.3 Daca, indiferent de circumstante, EHOST nu
poate
onora partial sau total prezentul contract, EHOST isi rezerva dreptul de a
anula, partial sau total, comanda CLIENTULUI. EHOST va notifica CLIENTUL in
acest caz.
3.4 Reclamatiile referitoare la respectarea
contractului, functionarea sistemului, performanta serverelor, trebuie sa
fie
trimise in scris, catre EHOST. Aceste reclamatii sunt verificate si se iau
masuri pentru rezolvarea lor.
3.5 CLIENTUL trebuie sa permita EHOST sa
desfasoare
investigatiile necesare rezolvarii problemelor aparute. In caz contrar
singurul
responsabil pentru neremedierea acestora este
CLIENTUL.
3.6 Reclamatiile nu au nici un efect asupra
obligatiilor de plata ale CLIENTULUI.
3.7 CLIENTUL intra in posesia bunurilor si/sau
serviciilor numai dupa plata facturii aferente
acestora.
4.
Plati
4.1 Toate platile trebuie realizate in avans, in
caz
contrar trebuie incheiata o intelegere scrisa intre parti privitor la o
modalitate de plata distincta.
4.2 In cazul in care plata se face mai tarziu de
14
zile de la primirea facturii, CLIENTUL va trebui sa plateasca o taxa
suplimentara de 20% din totalul facturii(se
anuleaza bonusul
pt plata anuala). Taxa se va percepe pentru fiecare luna de intarziere a
platii.
4.3 In cazul platii tarzii a serviciilor
furnizate,
EHOST isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula furnizarea serviciilor
catre
CLIENT, fara notificarea acestuia, pana cand toate facturile neplatite sunt
achitate.
4.4.
Suspendarea - Ne rezervăm dreptul de a suspenda orice cont după
trecerea a 15 zile de la data scadenței de plată a facturii
proforme
dacă plata nu a fost efectuată. Orice prelungire a termenului de
plată este la discreția noastră.
4.5.
Ștergerea Contului - Ne rezervăm dreptul de a șterge
definitiv
toate datele conturilor de găzduire web după trecerea a 30 zile de
la
data scadentă a facturii proforme dacă plata nu a fost
efectuată. Orice prelungire a acestui termen este la discreția
noastră.
4.6 EHOST este autorizat sa schimbe tarifele
serviciilor. Aceste schimbari vor fi anuntate catre CLIENT cu cel putin 1
luna
in avans prin modalitatile de contact furnizate de catre CLIENT. In cazul in
care
CLIENTUL nu este de acord cu schimbarea tarifelor anuntate de catre EHOST,
acesta are dreptul de a rezilia contractul, incepand cu data intrarii in
vigoare a noilor tarife.
4.7 Facturile Fiscale sunt
trimise
exclusiv prin e-mail, în format PDF. Semnarea și ștampilarea
Facturilor Fiscale nu sunt obligatorii conform Art. 155 Cod Fiscal,
alineatul 6
(http://codfiscal.money.ro/art-155-facturarea/).
5. Gazduirea
Serverelor
5.1 EHOST gazduieste servere pe care le
administreaza, sau le inchiriaza CLIENTILOR. CLIENTUL poate inchiria
serverul
si resursele alocate acestuia
5.2 In cazul in care nu se opteaza pentru
incheierea
unui acord de Suport Tehnic pentru servere, CLIENTUL este singurul
raspunzator
pentru functionarea serverului inchiriat.
5.3 EHOST nu este responsabil pentru serverul
inchiriat de catre CLIENT. Acesta include urmatoarele: partile hardware,
partile software, datele stocate pe server, aplicatiile ce ruleaza pe
acesta.
5.4
Administrarea
serverelor, echipamentelor și infrastructurii necesare derulării
prezentului contract este oferită ca bonus gratuit și nu ne
angajează cu nici un fel de responsabilitate. Ne rezervăm dreptul
unilateral de a întrerupe această ofertă în relația cu un
client
în cazuri excepționale, de exemplu, dar fără a se limita la:
clientul abuzează cu cerințe de administrare software, clientul
aduce
jigniri de orice natură angajaților EHOST. De asemenea, dacă
serviciul de mentenanță (administrare) servere sau alte
echipamente,
presupune un număr crescut de ore de munca necesare strict doar pentru
client, în vederea bunei funcționări a serviciilor contractate, ne
rezervăm dreptul de a înainta clientului o ofertă
plătită
pentru acest tip de serviciu și de a întrerupe asigurarea gratuită
a
administrării.
6.
Folosire
6.1 EHOST detine acces internet prin intermediul
unor furnizori de acces internet. Site-urile Web sunt gazduite pe servere
proprietatea EHOST sau inchiriate de la terte parti. Serverele EHOST sunt
amplasate in locatii inchiriate de catre acesta.
6.2 CLIENTUL nu este autorizat sa predea
detaliile
contului EHOST, spre folosinta, unei terte parti. CLIENTUL nu este autorizat
sa
transfere obligatiile prezentului contract unei terte
parti.
6.3 Echipa tehnica EHOST nu va intercepta si nu
va
monitoriza datele stocate in contul CLIENTULUI, decat in cazul in care
exista
suspiciuni de folosire abuziva, incorecta, sau in scopuri ilegale, ale
resurselor puse la dispozitie de catre EHOST, catre
CLIENT.
6.4 CLIENTUL are dreptul de a folosi serviciile
furnizate de catre EHOST doar in scopuri legale. Folosirea de catre CLIENT,
in
scopuri ilegale, a resurselor puse la dispozitie de catre EHOST, atrage dupa
sine anularea imediata a contului si serviciilor furnizate catre CLIENT.
Utilizarea in scopuri ilegale presupune, dar nu se limiteaza la: materiale
copiate si publicate fara permisiunea autorului, materiale cu caracter
obscen,
materiale pentru adulti, precum si alte materiale ce, prin publicarea lor,
incalca legile romanesti si internationale. CLIENTUL este de acord ca in
cazul
suspendarii furnizarii serviciilor de catre EHOST, in baza acestui articol,
sa
renunte la orice pretentie de orice natura.
6.5 Folosirea de catre CLIENT, a resurselor puse
la
dispozitie de catre EHOST, in scopuri pe care EHOST le considera daunatoare,
ilegale sau abuzive duce la suspendarea imediata a contului CLIENTULUI, iar
CLIENTUL renunta la orice pretentie de orice natura.
6.6 Echipamentele
EHOST nu vor fi utilizate sub nici o formă și în nici o
circumstanță pentru transmiterea, stocarea sau publicarea de
materiale, sau pentru întreprinderea de acțiuni considerate ilegale
conform legislației din România, Uniunea Europeană și/sau
SUA.
Materialele sau acțiunile ilegale includ, dar nu sunt limitate
la:
-
Trimiterea
de mailuri comerciale sau necomerciale nesolicitate de către recipient,
denunțate sau nedenunțate ca fiind SPAM, dar care pot fi
considerate
ca atare
-
Încălcarea
unui drept de autor sau al oricărui alt drept al oricărui
terț
-
Materiale
protejate de secrete de marcă sau de vreun alt
statut
-
Materiale
menite să încurajeze sentimentul de ură sau
discriminare
-
Amenințări,
abuz, hărțuire, declarații calomnioase
-
Conținut
pentru adulți, nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu
conținut sexual sau obscene
-
Promovarea
de activități ilegale (hacking, cracking, warez,
etc)
-
Informații
sau software despre sau conținând orice tip de viruși sau troieni
cu
excepția acelora provenind de la companii specializate în combaterea,
înlăturarea sau protejarea față de aceștia și doar
respectând legile în vigoare cu privire la drepturile de
autor
-
Colectarea
de informații personale pentru utilizarea în scopuri ilegale, sau în
orice
scop fără acordul persoanelor a căror date sunt
colectate
-
Orice
conținut sau acțiune considerate de EHOST ca fiind
dăunătoare sau ilegale.
-
Pentru
serviciul de web hosting (cu resurse partajate) nu este permisă
folosirea
de scripturi malițioase sau cu probleme de securitate
cunoscute.
-
Scripturi
comerciale (platite sau gratuite) neactualizate la ultima versiune
disponibila.
De asemenea, nu este permisă folosirea următoarelor
scripturi, fără a se limita la:
-
Ce
facilitează traficul P2P sau traficul de tip file sharing (ex:
scripturi
de tip torrent, scripturi de upload/download
fișiere)
-
Pentru
servicii de tip proxy sau IRC
-
PhpShell
sau scripturi similare pentru executarea de comenzi
-
De
tipul
FormMail
-
-
Aplicații
ce folosesc în mod abuziv și fără drept resursele alocate
pentru
a obține monezi virtuale
-
Ce
conțin probleme de securitate cunoscute
NOTĂ: Orice
sesizare
primită în acest sens și confirmată va putea duce la
suspendarea
imediată a contului respectiv fără o anunțare în
prealabil
a CLIENTULUI.
6.7 Trimiterea
de mesaje e-mail in masa se refera la mesajele trimise catre un numar mare
de
adrese e-mail (o singura data sau in mod regulat). Trimiterea de mesaje in
masa
trebuie sa respecte legile internationale si romanesti in vigoare.
Necunoasterea legilor nu exonereaza (absolva) pe nimeni de raspundere.
Astfel
de campanii pot fi operate doar cu liste e-mail in care persoanele se
inscriu
personal pentru a primi astfel de mesaje (prin acceptul expres / opt-in) iar
in
toate mesajele trebuie publicata procedura de retragere din liste. Orice
reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce
se
impun. Ce trebuie stiut si respectat la trimiterea mesajelor e-mail in
masa:
- Trimiterea de mesaje e-mail in masa trebuie facuta printr-un
script ce foloseste conectarea SMTP;
- Folosirea sendmail din CGI sau PHP "mail()"
este interzisa pentru trimiterea de mesaje e-mail in
masa;
- Adresele trecute la Return-path:,
From:, Reply-To: trebuie sa functioneze si sa aiba alocat spatiu
suficient;
- Trimiteti mesaje doar persoanelor care si-au dat acordul
expres
de a primii mesaje prin e-mail;
- Includeti in fiecare e-mail trimis datele complete si
adevarate
de identificare a expeditorului;
- Includeti in fiecare e-mail posibilitatea de a renunta la
primirea de mesaje e-mail, ce trebuie si respectata;
- Listele de adrese e-mail trebuie mentinute la zi, asigurativa
ca
aveti resursele de face acest lucru.
NOTA:
Orice sesizare primita in acest sens si confirmata va duce la suspendarea
imediata a contului respectiv fara o anuntare in prealabil a detinatorului
contului de hosting sau resellerului.
6.8
Folosirea
form-urilor online pentru expedierea de e-mailuri se face doar prin
scripturi
securizate la care accesul este restricționat de parolă sau
sisteme
anti robot. Nerespectarea acestor prevederi duce la dezactivarea
scripturilor
sau suspendarea contului.
6.9
Trimiterea
de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site
utilizand serverele noastre sau prin alte servere pentru promovarea oricarui
site gazduit pe serverele noastre va avea ca si consecinta suspendarea sau
anularea contului de gazduire al clientului, fara drept la ramburs. Pot fi
operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a
primi
mesaje prin metode "opt-in" si se publica in toate mesajele
procedura
de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi
investigata si se vor lua masurile ce se impun. Un mesaj poate fi considerat
SPAM chiar daca:
- Are trecuta fraza "Acest e-mail nu poate fi considerat
SPAM
..." sau alte fraze asemanatoare;
- Datele de indentificare a expeditorului sunt incomplete sau
incorecte;
- Nu puteti demonsta ca o anumita persoana a fost de acord sa
primeasca mesaje e-mail de la dvs;
- Procedura de retragere (opt-out) din baza de e-mailuri nu
functioneaza;
- Folositi liste de e-mail cumparate (chiar si cu factura!) sau
primite la schimb;
- Mesajul e-mail este trimis de pe alt
server.
NOTA: Orice sesizare primita in acest sens si confirmata va duce la suspendarea imediata a contului respectiv fara o anuntare in prealabil a detinatorului contului de hosting sau resellerului.
6.10.
CLIENTII
pot sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea temporara a resurselor
alocate. Constituie responsabilitatea clientului sa ne contacteze din timp
pentru a solicita marirea resurselor pentru a evita astfel suspendarea
contului.
In unele cazuri conturile sunt suspendate automat cand se atinge limita
resurselor alocate, pentru reactivare fiind necesara interventia manuala din
partea noastra.
6.11 Daca
doriti folosirea de cron-job pe contul dvs. de gazduire, va rugam sa tineti
cont ca nu permitem rularea cronjob la o frecventa mai mica de 15 min.
Scripturile
care vor consuma multe resurse vor fi dezactivate.
6.12 Ne rezervam dreptul de a
impune
restrictii hardware si software in folosirea serverelor EHOST fara vreun
anunt
prealabil, in cazul unor probleme de securitate cunoscute ce pot duce la
functionarea defectuoasa a serverelor sau exploatarea programelor instalate
pe
server.
6.13 Functii
oprite pe serverele noastre:
- Aplicatii ce deschid socket-uri de conexiune, exemplu: exec,
shell_exec, link, socket_accept, etc...
- Deschidera de fisiere externe cu funtiile: fopen,
file_get_contents etc...
6.14
Mesaje
e-mail trimise de pe serverele noastre sunt limitate la 30 / ora.
7.
Acces
7.1 EHOST isi rezerva dreptul de a bloca accesul
CLIENTULUI la contul EHOST sau orice alta resursa pusa la dispozitie de
catre
EHOST, in cazul in care CLIENTUL nu respecta, partial sau total, clauzele
contractului de fata.
7.2 Reactivarea accesului catre resurse, se va
realiza dupa ce CLIENTUL incepe respectarea prezentului contract.
Reactivarea
se va realiza intr-un interval comunicat ulterior de catre
EHOST.
7.3 EHOST isi rezerva dreptul de a suspenda sau
limita accesul CLIENTULUI la contul EHOST, daca CLIENTUL depaseste
parametrii
aferenti contului (trafic, spatiu hdd, processor, memorie etc). Anularea
suspendarii sau limitarii este realizata numai dupa ce CLIENTUL accepta
plata
resurselor alocate suplimentar.
7.4 EHOST isi rezerva dreptul de limitare a
resurselor alocate catre CLIENT, in caz de abuz sau consum mare de resurse
ale
serverului pe o perioada indelungata.
7.5 EHOST nu poate fi acuzat pentru orice paguba
rezultata in urma suspendarii, anularii sau limitarii mentionate in cadrul
acestui articol. Suspendarea, anularea sau limitarea accesului, nu scuteste
CLIENTUL de plata facturilor emise de catre EHOST.
8.
Administrare
8.1 EHOST este autorizat sa inchida (temporar)
sistemele ce deservesc furnizarea de servicii catre CLIENT, sau sa limiteze
accesul la acestea, fara o notificare in prealabil a CLIENTULUI, pentru
interventii tehnice cu prioritate ridicata, sau urgente. Aceste intreruperi
ale
serviciului, nu aduc dupa sine obligativitate de plata a unor despaguburi de
catre EHOST, catre CLIENT.
8.2 EHOST este autorizat sa introduca schimbari
in
procedurile de autentificare ale CLIENTILOR, schimbari ale structurii
conturilor, schimbari ale resurselor puse la dispozitie CLIENTULUI, sau
schimbari ale datelor de contact EHOST, fara a obliga EHOST sa plateasca
despagubiri CLIENTULUI. In cazul punerii in aplicare a unor schimbari, EHOST
va
anunta CLIENTUL in cel mai scurt timp posibil.
8.3 EHOST asigura o disponibilitate optima a
sistemelor si retelei EHOST, ce fac posibila functionarea serviciilor
contractate de catre CLIENT. EHOST nu este responsabil pentru
nedisponibilitatea serviciilor din motive neprevazute sau ce nu depind in
mod
direct de EHOST. Dintre toate motivele posibile mentionam urmatoarele:
nedisponibilitatea conexiunii la Internet, nedisponibilitatea serviciilor
furnizate catre EHOST de catre terte parti, intreruperi in furnizarea
energiei
electrice, sau orice alte defectiuni, pentru remedierea carora, EHOST nu
este
responsabil.
9.
Responsabilitati
9.1 CLIENTUL va fi responsabil si va plati orice
paguba adusa catre EHOST, prin nerespectarea prezentului
contract.
9.2 CLIENTUL va fi responsabil si va suporta
cheltuielile pentru orice paguba adusa catre EHOST, prin folosirea abuziva
sau
ilegala a serviciilor puse la dispozitie de catre EHOST. Evaluarea pagubelor
se
va face doar de catre EHOST si CLIENTUL este obligat la plata
acestora.
9.3 EHOST nu este responsabil pentru securitatea
datelor CLIENTULUI sau pentru integritatea datelor
CLIENTULUI.
9.4 EHOST nu isi asuma responsabilitatea pentru
datele CLIENTULUI, in cazul unor relocari ale serviciilor, mutari ale
serverelor, modificari ale specificatiilor serviciilor,
etc.
9.5 EHOST nu isi asuma responsabilitatea in cazul
pagubelor aparute ca rezultat al indisponibilitatii site-urilor web ale
CLIENTULUI, sistemului de e-mail, echipamentelor, sau oricarui alt sistem
hardware sau software.
9.6 CLIENTUL isi
va asigura o copie de siguranță externă la toate datele
și
informațiile găzduite pe echipamentele EHOST, acesta nefiind în
nici
un fel responsabil pentru pierderea sau alterarea datelor clientului,
indiferent de motivul din care acestea survin. EHOST pune la dispoziție
doar mijloacele prin care să se realizeze în bune condiții aceste
copii, dar nu putem controla factorii ce pot corupe aceste date sau, de
exemplu, datele originale ale clientului pot fi deja corupte în momentul în
care se realizează copia de siguranță. Este de datoria
clientului să verifice integritatea, atât a datelor găzduite, cât
și a copiilor de siguranță. EHOST efectuează în mod
curent
copii de siguranță a datelor pentru serviciile de găzduire
web
în altă locație decît cea în care rulează serviciile cu
scopul
de a avea un punct de restaurare în cazul dezastrelor fără a
exista o
obligație. EHOST pune la dispoziție toate utilitarele necesare cât
și posibilitatea descărcării copiilor de siguranță
prin sistemul de administrare a conturilor de găzduire.
9.7 EHOST este
răspunzător
pentru asigurarea funcționării echipamentelor și rețelei
de
transmisie date și acces internet permanent, garantând un uptime al
acestora de 99,9%, cu excepția serviciului Cluster VPS/VDS, pentru care
garantează un uptime de 99,982%
9.8 Serviciile de acces la
serviciile internet sunt accesibile NON STOP. Furnizorul asigură minim
două legături distincte de acces la internet și
garantează
o funcționalitate de 99,95%. În mod excepțional un ip poate fi
filtrat de către furnizor sau de către furnizorii acestuia de
internet,
spre anumite destinații din internet, în cazul unui atac de tip flood
cu
sursa neidentificata a cărui virulență pune în pericol buna
funcționare a echipamentelor furnizorilor de internet ce
tranzitează
respectivul trafic. Această procedură este recunoscută de
furnizorii de servicii de internet ca singura metodă de protecție
până în momentul în care se identifică sursa
atacului.
10. Durata
contractului
10.1 Durata contractului este de 12 luni, daca nu
s-a
specificat altfel.
10.2 Rezilierea contractului se face prin
notificarea
acestui fapt catre EHOST, de catre CLIENT, cu 1 luna inainte de data
rezilierii. Rezilierea contractului este posibila doar dupa expirarea
termenului specificat in acest contract.
10.3 Notificarea de reziliere trebuie sa specifice
clar intentia de a rezilia prezentul contract, si trebuie sa fie transmisa
catre EHOST prin fax, posta, sau email.
11. Incetarea
contractului
11.1 Daca CLIENTUL nu se conformeaza cu o
intelegere
intre acesta si EHOST, sau cu prezentul contract, sau daca CLIENTUL prezinta
indoieli privind posibilitatea de a respecta contractul sau intelegerile,
EHOST
este autorizat ca, fara o notificare prealabila sau interventie legala, sa
suspende sau sa anuleze partial sau total, serviciile furnizate catre
CLIENT.
Aceasta actiune nu obliga EHOST la plata unor daune catre
CLIENT.
11.2 EHOST este autorizat sa rezilieze prezentul
contract in cazul in care CLIENTUL: furnizeaza date personale incorecte sau
false; actioneaza intr-un mod ce contravine prezentului contract; a fost
declarat in stare de faliment sau a initiat procedura de faliment; este in
imposibilitate de plata.
11.3 EHOST isi rezerva dreptul de a rezilia
prezentul
contract fara a specifica un motiv, in cazul in care actiunile CLIENTULUI nu
sunt tolerate de catre EHOST.
11.4 Rezilierea contractului de catre EHOST,
potrivit
articolelor 11.1 si/sau 11.2 nu scuteste CLIENTUL de la plata serviciilor pe
perioada
contractata.
11.5 Daca unul sau mai multe articole enumerate se
dovedesc a fi nevalide in instanta, acest fapt nu va avea consecinta asupra
restul articolelor.
12. Forta
Majora
12.1 Forta majora se refera la toate cauzele
externe
ce nu au fost prevazute, si din care rezulta imposibilitatea EHOST de a-si
respecta obligatiile fata de CLIENT. Acestea includ, dar nu sunt limitate
la:
functionarea defectuoasa a conexiunilor la Internet, defecte in
infrastructura
de telecomunicatii si a retelei electrice.
12.2 EHOST are dreptul de a invoca forta majora
daca
circumstantele ce impiedica respectarea contractului de catre EHOST,
intervin
dupa ce EHOST si-a luat angajamentul de respectare a
obligatiilor.
12.3 In timpul perioadei de forta majora, toate
obligatiile ce revin EHOST sunt suspendate. Daca perioada de forta majora,
in
care EHOST nu isi poate indeplini obligatiile, dureaza mai mult de doua (2)
saptamani, atat CLIENTUL cat si EHOST are dreptul de a dizolva prezentul
contract si/sau prezenta intelegere, fara interventia instantei sau fara
aprobarea partilor. Prin realizarea dizolvarii contractului, se renunta la
orice drept material sau despagubire, atat din partea CLIENTULUI cat si din
partea EHOST.
13. DREPTUL DE
RETRAGERE
13.1 În conformitate cu Ordonanța de
urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul
contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru
modificarea și completarea unor acte normative, cu excepția
cazurilor
menționate expres de lege, consumatorul beneficiază de o perioada
de
14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau
dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi
nevoit să justifice decizia de retragere și fără a
suporta
alte costuri.
13.2 Perioada de retragere menționată mai sus expiră
în termen
de 14 zile de la data încheierii contractului, în cazul contractelor de
prestări de servicii.
13.3 Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce
privește
contractele la distanță și contractele în afara
spațiilor
comerciale contractele de prestări de servicii, după prestarea
completă a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil
expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a
luat
cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la
retragere după executarea completă a contractului de către
profesionist.
13.4 Consumatorul poate denunța unilateral din orice motiv
contractele încheiate pentru serviciile de găzduire, reseller si
servere
VPS în termen de 14 zile de la data încheierii contractului, cu rambursarea
integrală a sumei achitate. Serviciile dedicate cât și serviciile
ce
au necesitat acordarea de suport tehnic nu vor fi rambursate. Prețul
plătit va fi rambursat în totalitate în momentul in care o cerere va fi
formulată către EHOST.
13.5 Data încheierii contractului este data plății
prețului serviciilor.
13.6 Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să
ne
informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage
din contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o
scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. În acest scop,
puteți folosi interfata de tichete.
13.7 Pentru a respecta termenul-limită de retragere este
suficient
să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de
retragere
înainte de expirarea perioadei de retragere.
13.8 Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă
pe
care am primit-o de la dumneavoastră, din care scadem comisioanele
bancare, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați
cu
privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. Vom
efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de
plată
ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu
excepția cazului În care ați fost de acord cu o altă
modalitate
de plată; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a
unei
astfel de rambursări.
13.9 Nu se poate realiza dreptul la retragere după prestarea
completă a serviciilor în situația înregistrării domeniilor
de
internet si a certificatelor SSL. În aceste cazuri, consumatorul
declară
că a luat cunoștință de faptul că își pierde
dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către EHOST. Consumatorul este de acord cu executarea contractului
începând cu data plății prețului. Prin urmare, în toate
aceste
cazuri executarea a început cu acordul prealabil expres al
consumatorului.
14. DREPTUL DE A FI
UITAT,
DREPTUL LA PORTABILITATEA DATELOR ȘI DREPTUL DE A SE OPUNE
PRELUCRĂRII
14.1 CLIENTUL are dreptul ca datele sale personale
să fie șterse din orice înregistrare și de pe orice suport
informatic s-ar regăsi stocate cu respectarea normelor legale interne
aplicabile ce vizează termenul de păstrare.
Operatorul are obligația de a șterge datele cu caracter personal
în
cazul în care se aplică unul din următoarele
motive:
-
datele cu caracter personal nu mai sunt necesare
pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost
colectate
-
persoana vizată își retrage
consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu
există nici un alt temei juridic pentru
prelucrare
-
persoana vizată se opune la
prelucrare
14.2 CLIENTUL are dreptul de a primi datele cu
caracter
personal care îl privesc și pe care le-a furnizat operatorului într-un
format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit
automat
și are dreptul de a transmite aceste date altui operator,
fără
obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele cu
caracter personal în cazul în care:
-
prelucrarea se bazează pe consimțământ;
- prelucrarea este efectuată prin mijloace
- automate
14.3 CLIENTUL are dreptul de a se opune, din motive
legate de situația particulară în care se află,
prelucrării
datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de
profiluri
pe baza respectivelor dispoziții, cu excepția cazurilor în care
prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care
servește unui interes public sau care rezultă din exercitarea
autorității publice cu care este investit operatorul și
atunci
când prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime
urmărite de operator sau de o terță parte, cu excepția
cazul în care prevalează interesele sau drepturile și
libertățile fundamentale ale persoanei vizate, care necesită
protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când persoana
vizată e un copil.
15. ÎNREGISTRAREA DOMENIILOR
15.1. Înregistrarea domeniilor .RO se realizează în maxim 48 ore
după confirmarea plății sau primirea contravalorii facturii
proforme emise pentru serviciile de înregistrare. Înregistrarea domeniilor
.RO
se realizează în concordanță cu următorii termeni
și
condiții:
Reguli
de înregistrare - https://www.rotld.ro/reguli-de-inregistrare/
Contract pentru înregistrare -
https://www.rotld.ro/registration-agreement/
15.2. Înregistrarea domeniilor internaționale
exceptând
domeniile care necesită acte suplimentare se face în maxim 48 ore de la
confirmarea plății.
15.3. Domeniile internaționale, nu beneficiază de
protecție Whois/ID Protect. Datele furnizate pentru înregistrarea
domeniilor internaționale apar public la interogarea Whois a domeniului
internațional.
Aceste date pot fi ascunse prin opțiunea Protect Whois/ID Protect, care
poate fi activată la cerere, printr-un tichet de asistență
către Departamentul Suport Clienți la un cost
suplimentar.
16. POLITICA DE
RETURNARE
16.1. CLIENȚII au dreptul la rambursul integral
pentru serviciile de găzduire web termen de 30 zile de la plasarea
comenzii. CLIENȚII sunt rugați să solicite acest lucru prin
deschiderea unui tichet de asistență accesând https://www.ehost.ro. Mesajul trebuie
să
conțină datele de identificare ale clientului, motivele pentru
care
solicită returnarea banilor, precum și informațiile necesare
efectuării acestei operațiuni. Plata garanției de rambursare
va
fi făcută în termen de 30 de zile de la data primirii cererii de
rambursare.
16.2. Plata pentru înregistrarea domeniilor nu este
rambursabilă.
În cazul solicitării de ramburs pentru serviciile de hosting
prețul
domeniului fără găzduire se scade din suma totală.
Această regulă se aplică și pentru CLIENȚII care au
primit domeniul gratuit sau o anumită reducere în urma unei oferte
promoționale.
16.3. Garanția de rambursare nu se aplică pentru
prelungirea
sau reînnoirea serviciilor de web hosting.
16.4. Garanția de rambursare nu se aplică dacă un cont
de
găzduire web care a încălcat acești termeni și
condiții.
16.5. Perioada unitară este luna calendaristică. Nu se
acceptă plăți sau retur de bani pentru perioade mai mici
decât
cea unitară. În cazul în care clientul a beneficiat de o singură
zi
din perioada unitară (de o lună de zile), se consideră din
punct
de vedere financiar că a beneficiat de perioada unitară
întreagă
(respectiv o lună de zile).
16.6. În cazul în care clientul modifică ns-urile domeniilor
găzduite fără să anunțe în prealabil acest lucru,
se
consideră că a renunțat de bună voie la pachetului de
web
hosting contractat și își pierde automat dreptul de a beneficia de
suport tehnic gratuit și de returnare a banilor.
16.7. Din suma de restituit vor fi deduse cheltuielile de înapoiere a
banilor (comisioane bancare, taxe poștale, etc).
14. Clauze
finale
14.1 EHOST are dreptul de a schimba clauzele
prezentului contract.
14.2 In cazul aparitiei de contradictii intre
clauzele contractului, termenilor si anexelor, urmatoarea ordine se aplica:
Contractul, Anexele, Termenii si conditiile.
14.3 Prezenta versiune de contract, anuleaza toate
versiunile precedente.
14.4 Vom aloca toate resursele
necesare în investigări asupra actelor de violare a
securității
sistemelor sau a rețelei, și vom coopera cu autoritățile
în
cazul unor infracțiuni. CLIENȚII care încalcă prezentele
prevederi pot răspunde penal sau civil.
14.5
Pentru
clienții cu mai multe conturi sau reselleri, ne rezervăm dreptul
de a
suspenda toate conturile în cazul în care proprietarul contului principal
încalcă prezentele prevederi într-o măsura considerată de noi
a
fi foarte gravă.
Actualizat
la
data de 17.05.2018