Termeni si conditii

Termeni si Conditii de Utilizare (v1.1)

Prezentul document reprezinta Termenii si Conditiile de Utilizare, denumit in continuare TOS, TCU sau CONTRACT, este contractul de furnizare servicii incheiat intre dumneavoastra (numit in continuare CLIENT sau BENEFICIAR), si RUSU SERAFIN INTREPRINDERE INDIVIDUALA (numit in continuare EHOST sau FURNIZOR), in calitate de furnizor de servicii, cu sediul in Iasi, Str. Toma Cozma nr 99, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului  F22/2963/2009 , Codul Unic de Inregistrare 26209877, reprezentata legal de Rusu Serafin, in calitate de Director. Folosirea serviciilor oferite de catre EHOST constituie subiectul prezentului contract.

1. Definitii

1.1 Cont: Nume alocat catre CLIENT pentru facilitarea accesului catre serviciile EHOST.

1.2 Trafic: Cantitatea de informatie transferata printr-o conexiune, intr-o perioada de timp determinata.

1.3 Termenii prezentați mai jos au valoare de contract și sunt reglementați de prevederile următoarelor acte normative:

-    ORDONANȚA nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, aprobată prin Legea nr.51/2003,

-    LEGEA nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerțul electronic,

-    LEGEA NR. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date

-    REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016.

1.4 INFORMARE PRIVIND PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

Datele necesare bunei desfășurări a comunicării cu CLIENȚII noștrii sunt solicitate cu respectarea următoarelor principii:

 

-      principiul responsabilității - ca operator de date suntem responsabili de respectarea prevederilor legale, cât și a eticii ce guvernează prelucrarea datelor cu caracter personal;

-      principiul transparenței - ce este respectat prin informarea completă, corectă și obiectivă cu privire la datele colectate și scopul colectării;

-      principiul limitării scopului prelucrării - datele vor fi folosite doar în scopul pentru care sunt colectate, scop indicat mai jos;

-      principiul exactității datelor - datele personale colectate trebuie să fie corecte și actualizate constant;

-      principiul limitării stocării datelor - datele cu caracter personal nu vor fi păstrate pe o perioadă de timp mai lungă decât cea necesară scopului în care au fost colectate;

-      principiul integrității și confidențialității - suntem obligați să asigurăm protecția datelor cu caracter personal atât împotriva riscurilor din exterior, cât și a posibilelor incidente din interior.

EHOST acordă o importanță deosebită confidențialității datelor. Din acest motiv solicităm doar datele necesare bunei desfășurări a comunicării cu CLIENȚII noștri. De asemenea, trebuie menționat că EHOST nu procesează date cu caracter personal decât cu scopul unic de a putea oferi servicii clienților săi (date necesare facturării clienților și comunicării cu aceștia în vederea furnizării serviciilor achiziționate de la noi).

Acest articol e conceput în ideea de a vă oferi detalii legate de modul în care colectăm aceste date, de ce le colectăm și în ce scop le folosim. De asemenea, vă descriem modul în care puteți vedea și gestiona aceste date.

 

1.4.1. CE INFORMAȚII COLECTĂM? CUM COLECTĂM ACESTE INFORMAȚII?

Colectăm date personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută în utilizarea serviciilor noastre. Marea majoritate a acestor date le preluăm direct de la dvs. în următoarele situații:

 

-      Când creați un cont de client EHOST prin comanda unui serviciu de pe site-ul nostru (date de facturare care includ nume și prenume, CNP, adresă, email, telefon);

-      Când comandați un domeniu, în anumite situații (la solicitarea regiștrilor responsabili de respectivele domenii), colectăm nume si prenume proprietar, CNP, adresa, email, telefon;

-      Când trimiteți un mesaj prin formularul de contact, solicitați un tichet de asistență.

Trebuie menționat însă că mai colectăm o serie de informații prin metode care nu sunt la fel de evidente ca cele menționate anterior dar pe care le vom explica în cele ce urmează:

-      Informații legate de contul de client care sunt colectate în perioada în care folosiți serviciile noastre (ex.: număr de cont, achiziții, date de expirare, informații solicitate în cadrul tichetelor de suport);

-      Cookies și tehnologii similare ne permit identificarea unui istoric parțial de navigare, link-uri accesate, servicii achiziționate, tipul de dispozitiv pe care îl folosiți și ne oferă informații legate de modul în care interacționați cu serviciile noastre. Aceste date le folosim doar cu scopul de a îmbunătăți modul de afișare al conținutului de pe site-ul nostru precum și a serviciilor din oferta noastră. Mai multe despre politica de cookies găsiți aici: https://www.ehost.ro/despre-cookie

-      Date despre utilizarea serviciilor noastre sunt colectate automat atunci când folosiți sau interacționați cu serviciile noastre (ex.: metadata, loguri și informații de localizare). Mai multe despre politica de cookies găsiți aici: https://www.ehost.ro/despre-cookie

Datele personale menționate mai sus sunt preluate și colectate cu consimțământul expres și neechivoc exprimat prin transmiterea liberă, prin informarea scopului pentru care sunt colectate datele așa cum e prevăzut la art. 1.4.2, CLIENTUL/UTILIZATORUL având dreptul de a-și retrage consimțământul.

 

1.4.2.SCOPUL COLECTĂRII ACESTOR DATE

 

-      Pentru comunicarea cu clientul (administrativ, comercial, tehnic)

-      Pentru facturare

-      Pentru înregistrarea de domenii

DATELE NU SUNT FOLOSITE ÎN ALTE SCOPURI DECÂT CELE LEGATE DE BUNA DESFĂȘURARE A COMUNICĂRII CU CLIENTUL.

DATELE NU SUNT VÂNDUTE ÎN SCOPURI DE MARKETING/COMERCIALE

 

1.4.3. CINE ARE ACCES LA ACESTE DATE?

 

-      Personalul EHOST

-      Serviciul extern de Contabilitate (doar pentru datele legate de facturare)

-      Colaboratori (Audit de securitate, alte servicii strict legate de funcționalitatea platformei EHOST)

-      Procesatori de plăți (MobilPay, PayPal)

-      Regiștrii de domenii naționale sau internaționale (Ex.: RoTLD, ENOM și alții)

-      Autorități guvernamentale sau civile, naționale sau internaționale care au ca obiect de activitate supravegherea privind respectarea legislației naționale și internaționale în vigoare.

 

1.4.4. CUM PUTEȚI VEDEA, MODIFICA ȘI ȘTERGE INFORMAȚIILE PE CARE LE STOCĂM DESPRE DVS.

Puteți accesa contul dvs. de client EHOST (https://www.ehost.ro/clienti) atât pentru vizualizarea datelor cu caracter personal pe care le stocăm despre dvs, cât și pentru modificarea și ștergerea acestora.

Dacă solicitați ștergerea datelor, aceasta se va onora în maximum 30 de zile cu condiția ca aceste date să nu fie încă folosite în relația cu dvs. privitoare la servicii achiziționate și active, sau dacă nu sunt necesare în alte situații legale (legislația fiscală sau de prevenire și combatere a criminalității informatice de exemplu).

 

1.4.5. CUM SECURIZĂM ȘI STOCĂM DATELE DESPRE DVS.

Respectăm standardele comune, general acceptate, în preluarea, stocarea și securizarea datelor, inclusiv criptarea acestora în anumite situații. EHOST păstrează aceste date atât cât este necesar pentru a vă oferi serviciile achiziționate de la noi, dar și ulterior pentru o serie de motive legale, cum ar fi:

 

-      În baza legii, contractului sau alte obligații similare aplicabile domeniului nostru de activitate

-      Pentru păstrarea, rezolvarea, apărarea și impunerea drepturilor noastre contractuale

-      Pentru păstrarea evidenței contabile

 

1.4.6. RESTRICȚII LEGATE DE VÂRSTĂ

Serviciile noastre sunt disponibile pentru achiziție către persoane care au depășit vârsta de 16 ani în conformitate cu legislația în vigoare. Dacă știți sau aveți suspiciuni rezonabile că unul din serviciile noastre a fost achiziționat de o persoană care nu îndeplinește această limită de vârstă, vă rugăm să ne contactați.

 

1.4.7. MODIFICĂRI ÎN POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

EHOST își rezervă dreptul de a aduce modificări politicii de confidențialitate. Modificările materiale legate de această politică vă vor fi comunicate cu 30 de zile înainte de intrarea lor în vigoare prin publicarea pe această pagină sau în orice alte locuri le considerăm necesare și vă vom notifica prin email la adresa din contul dvs. de client.

 

1.4.8. AUTORITATEA COMPETENTĂ PENTRU PROTECȚIA DATELOR

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30,

Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Email: anspdcp@dataprotection.ro

Telefon: +40.318.059.211; +40.318.059.212

Website: http://www.dataprotection.ro

 

1.4.9. ÎNTREBĂRI, NELĂMURIRI, RECLAMAȚII SAU SOLICITĂRI DE ȘTERGERE

Dacă aveți întrebări, nelămuriri, reclamații sau solicitări de ștergere,

vă rugăm să ne trimiteți mesajul dvs.deschizând un tichet de asistență accesând

https://ehost.ro/clienti/submitticket.php  

sau telefonic la 0765413047

Vom răspunde solicitării dvs. în maximum 30 de zile.

2. Termeni Generali

2.1 Acesti termeni se aplica tuturor serviciilor oferite de catre EHOST catre CLIENT. Acesti termeni sunt valabili pentru orice servicii sau bunuri oferite CLIENTULUI, chiar daca acestea nu sunt specificate in detaliu.

2.2 Comandand orice tip de servicii oferite de catre EHOST, CLIENTUL accepta si este de acord cu termenii si conditiile prezentate in acest contract. Acest lucru este de asemenea valabil si pentru comenzi ulterioare, comenzi realizate prin intermediul: posta electronica, fax, telefon, sau orice alta cale pusa la dispozitie de catre EHOST. In acest fel nu este necesara o confirmare scrisa, in vederea acceptarii conditiilor.

2.3 Modificarea conditiilor expuse in acest act in favoarea unui CLIENT, este posibila doar prin acordul scris al EHOST.

2.4 Ofertele EHOST nu constituie obligatie. Doar dupa semnarea unei acceptante de catre EHOST, se poate stabili o obligatie. O factura EHOST achitata este egala cu acceptanta scrisa. EHOST isi rezerva dreptul de a selecta clientii, fara obligativitatea de a dezvalui motivul.

2.5 Tranzactiile se vor efectua in functie de cursul valutar BNR din data facturarii. Toate preturile existente in ofertele EHOST sunt exprimate in LEI.

2.6 O parte din serviciile furnizate de catre EHOST sunt administrate de catre terte parti. EHOST nu isi asuma nici o responsabilitate privind aceste servicii.

2.7 Acceptand aceste conditii, CLIENTUL imputerniceste EHOST sa stocheze si sa foloseasca datele personale ale CLIENTULUI in scopuri administrative si operationale. Baza de date in care sunt stocate datele personale ale CLIENTILOR este accesibila doar de catre EHOST. EHOST nu poate transfera dreptul de a accesa aceasta baza de date, decat daca exista obligativitate legala sau prin ordin judecatoresc. CLIENTUL are obligatia de a anunta EHOST, in cel mai scurt timp posibil, in cazul unor modificari ale datelor personale.

2.8 CLIENTUL va comunica catre EHOST orice schimbare a datelor de contact, prin email sau fax. EHOST va comunica numai cu acele persoane delegate de catre CLIENT ca fiind reprezentanti ai CLIENTULUI. CLIENTUL se va asigura ca aceste persoane sunt disponibile prin telefon sau email.

2.9 Doar partenerii legali ai EHOST sunt autorizati sa incheie intelegeri sau contracte in numele EHOST.

3. Livrare

3.1 Livrare inseamna punerea la dispozitia CLIENTULUI, de catre EHOST, a tuturor informatiilor si resurselor necesare pentru folosirea serviciilor contractate de catre CLIENT.

3.2 Termenul necesar livrarii poate fi doar estimat. Depasirea acestui termen nu aduce dupa sine plata unor daune catre CLIENT, si nu presupune incetarea contractului.

3.3 Daca, indiferent de circumstante, EHOST nu poate onora partial sau total prezentul contract, EHOST isi rezerva dreptul de a anula, partial sau total, comanda CLIENTULUI. EHOST va notifica CLIENTUL in acest caz.

3.4 Reclamatiile referitoare la respectarea contractului, functionarea sistemului, performanta serverelor, trebuie sa fie trimise in scris, catre EHOST. Aceste reclamatii sunt verificate si se iau masuri pentru rezolvarea lor.

3.5 CLIENTUL trebuie sa permita EHOST sa desfasoare investigatiile necesare rezolvarii problemelor aparute. In caz contrar singurul responsabil pentru neremedierea acestora este CLIENTUL.

3.6 Reclamatiile nu au nici un efect asupra obligatiilor de plata ale CLIENTULUI.

3.7 CLIENTUL intra in posesia bunurilor si/sau serviciilor numai dupa plata facturii aferente acestora.

4. Plati

4.1 Toate platile trebuie realizate in avans, in caz contrar trebuie incheiata o intelegere scrisa intre parti privitor la o modalitate de plata distincta.

4.2 In cazul in care plata se face mai tarziu de 14 zile de la primirea facturii, CLIENTUL va trebui sa plateasca o taxa suplimentara de 20% din totalul facturii(se anuleaza bonusul pt plata anuala). Taxa se va percepe pentru fiecare luna de intarziere a platii.

4.3 In cazul platii tarzii a serviciilor furnizate, EHOST isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula furnizarea serviciilor catre CLIENT, fara notificarea acestuia, pana cand toate facturile neplatite sunt achitate.

4.4. Suspendarea - Ne rezervăm dreptul de a suspenda orice cont după trecerea a 15 zile de la data scadenței de plată a facturii proforme dacă plata nu a fost efectuată. Orice prelungire a termenului de plată este la discreția noastră.

4.5. Ștergerea Contului - Ne rezervăm dreptul de a șterge definitiv toate datele conturilor de găzduire web după trecerea a 30 zile de la data scadentă a facturii proforme dacă plata nu a fost efectuată. Orice prelungire a acestui termen este la discreția noastră.

4.6 EHOST este autorizat sa schimbe tarifele serviciilor. Aceste schimbari vor fi anuntate catre CLIENT cu cel putin 1 luna in avans prin modalitatile de contact furnizate de catre CLIENT. In cazul in care CLIENTUL nu este de acord cu schimbarea tarifelor anuntate de catre EHOST, acesta are dreptul de a rezilia contractul, incepand cu data intrarii in vigoare a noilor tarife.
4.7 Facturile Fiscale sunt trimise exclusiv prin e-mail, în format PDF. Semnarea și ștampilarea Facturilor Fiscale nu sunt obligatorii conform Art. 155 Cod Fiscal, alineatul 6 (http://codfiscal.money.ro/art-155-facturarea/).

5. Gazduirea Serverelor

5.1 EHOST gazduieste servere pe care le administreaza, sau le inchiriaza CLIENTILOR. CLIENTUL poate inchiria serverul si resursele alocate acestuia

5.2 In cazul in care nu se opteaza pentru incheierea unui acord de Suport Tehnic pentru servere, CLIENTUL este singurul raspunzator pentru functionarea serverului inchiriat.

5.3 EHOST nu este responsabil pentru serverul inchiriat de catre CLIENT. Acesta include urmatoarele: partile hardware, partile software, datele stocate pe server, aplicatiile ce ruleaza pe acesta.

5.4 Administrarea serverelor, echipamentelor și infrastructurii necesare derulării prezentului contract este oferită ca bonus gratuit și nu ne angajează cu nici un fel de responsabilitate. Ne rezervăm dreptul unilateral de a întrerupe această ofertă în relația cu un client în cazuri excepționale, de exemplu, dar fără a se limita la: clientul abuzează cu cerințe de administrare software, clientul aduce jigniri de orice natură angajaților EHOST. De asemenea, dacă serviciul de mentenanță (administrare) servere sau alte echipamente, presupune un număr crescut de ore de munca necesare strict doar pentru client, în vederea bunei funcționări a serviciilor contractate, ne rezervăm dreptul de a înainta clientului o ofertă plătită pentru acest tip de serviciu și de a întrerupe asigurarea gratuită a administrării.

6. Folosire

6.1 EHOST detine acces internet prin intermediul unor furnizori de acces internet. Site-urile Web sunt gazduite pe servere proprietatea EHOST sau inchiriate de la terte parti. Serverele EHOST sunt amplasate in locatii inchiriate de catre acesta.

6.2 CLIENTUL nu este autorizat sa predea detaliile contului EHOST, spre folosinta, unei terte parti. CLIENTUL nu este autorizat sa transfere obligatiile prezentului contract unei terte parti.

6.3 Echipa tehnica EHOST nu va intercepta si nu va monitoriza datele stocate in contul CLIENTULUI, decat in cazul in care exista suspiciuni de folosire abuziva, incorecta, sau in scopuri ilegale, ale resurselor puse la dispozitie de catre EHOST, catre CLIENT.

6.4 CLIENTUL are dreptul de a folosi serviciile furnizate de catre EHOST doar in scopuri legale. Folosirea de catre CLIENT, in scopuri ilegale, a resurselor puse la dispozitie de catre EHOST, atrage dupa sine anularea imediata a contului si serviciilor furnizate catre CLIENT. Utilizarea in scopuri ilegale presupune, dar nu se limiteaza la: materiale copiate si publicate fara permisiunea autorului, materiale cu caracter obscen, materiale pentru adulti, precum si alte materiale ce, prin publicarea lor, incalca legile romanesti si internationale. CLIENTUL este de acord ca in cazul suspendarii furnizarii serviciilor de catre EHOST, in baza acestui articol, sa renunte la orice pretentie de orice natura.

6.5 Folosirea de catre CLIENT, a resurselor puse la dispozitie de catre EHOST, in scopuri pe care EHOST le considera daunatoare, ilegale sau abuzive duce la suspendarea imediata a contului CLIENTULUI, iar CLIENTUL renunta la orice pretentie de orice natura.

6.6 Echipamentele EHOST nu vor fi utilizate sub nici o formă și în nici o circumstanță pentru transmiterea, stocarea sau publicarea de materiale, sau pentru întreprinderea de acțiuni considerate ilegale conform legislației din România, Uniunea Europeană și/sau SUA. Materialele sau acțiunile ilegale includ, dar nu sunt limitate la:

 

-      Trimiterea de mailuri comerciale sau necomerciale nesolicitate de către recipient, denunțate sau nedenunțate ca fiind SPAM, dar care pot fi considerate ca atare

-      Încălcarea unui drept de autor sau al oricărui alt drept al oricărui terț

-      Materiale protejate de secrete de marcă sau de vreun alt statut

-      Materiale menite să încurajeze sentimentul de ură sau discriminare

-      Amenințări, abuz, hărțuire, declarații calomnioase

-      Conținut pentru adulți, nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu conținut sexual sau obscene

-      Promovarea de activități ilegale (hacking, cracking, warez, etc)

-      Informații sau software despre sau conținând orice tip de viruși sau troieni cu excepția acelora provenind de la companii specializate în combaterea, înlăturarea sau protejarea față de aceștia și doar respectând legile în vigoare cu privire la drepturile de autor

-      Colectarea de informații personale pentru utilizarea în scopuri ilegale, sau în orice scop fără acordul persoanelor a căror date sunt colectate

-      Orice conținut sau acțiune considerate de EHOST ca fiind dăunătoare sau ilegale.

-      Pentru serviciul de web hosting (cu resurse partajate) nu este permisă folosirea de scripturi malițioase sau cu probleme de securitate cunoscute.

-      Scripturi comerciale (platite sau gratuite) neactualizate la ultima versiune disponibila.

 

De asemenea, nu este permisă folosirea următoarelor scripturi, fără a se limita la:

 

-      Ce facilitează traficul P2P sau traficul de tip file sharing (ex: scripturi de tip torrent, scripturi de upload/download fișiere)

-      Pentru servicii de tip proxy sau IRC

-      PhpShell sau scripturi similare pentru executarea de comenzi

-      De tipul FormMail

-      -      Aplicații ce folosesc în mod abuziv și fără drept resursele alocate pentru a obține monezi virtuale

-      Ce conțin probleme de securitate cunoscute

NOTĂ: Orice sesizare primită în acest sens și confirmată va putea duce la suspendarea imediată a contului respectiv fără o anunțare în prealabil a CLIENTULUI.

6.7 Trimiterea de mesaje e-mail in masa se refera la mesajele trimise catre un numar mare de adrese e-mail (o singura data sau in mod regulat). Trimiterea de mesaje in masa trebuie sa respecte legile internationale si romanesti in vigoare. Necunoasterea legilor nu exonereaza (absolva) pe nimeni de raspundere. Astfel de campanii pot fi operate doar cu liste e-mail in care persoanele se inscriu personal pentru a primi astfel de mesaje (prin acceptul expres / opt-in) iar in toate mesajele trebuie publicata procedura de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce se impun. Ce trebuie stiut si respectat la trimiterea mesajelor e-mail in masa:

- Trimiterea de mesaje e-mail in masa trebuie facuta printr-un script ce foloseste conectarea SMTP;

- Folosirea sendmail din CGI sau PHP "mail()" este interzisa pentru trimiterea de mesaje e-mail in masa;

- Adresele trecute la Return-path:, From:, Reply-To: trebuie sa functioneze si sa aiba alocat spatiu suficient;

- Trimiteti mesaje doar persoanelor care si-au dat acordul expres de a primii mesaje prin e-mail;

- Includeti in fiecare e-mail trimis datele complete si adevarate de identificare a expeditorului;

- Includeti in fiecare e-mail posibilitatea de a renunta la primirea de mesaje e-mail, ce trebuie si respectata;

- Listele de adrese e-mail trebuie mentinute la zi, asigurativa ca aveti resursele de face acest lucru.
NOTA: Orice sesizare primita in acest sens si confirmata va duce la suspendarea imediata a contului respectiv fara o anuntare in prealabil a detinatorului contului de hosting sau resellerului.

6.8 Folosirea form-urilor online pentru expedierea de e-mailuri se face doar prin scripturi securizate la care accesul este restricționat de parolă sau sisteme anti robot. Nerespectarea acestor prevederi duce la dezactivarea scripturilor sau suspendarea contului.

6.9 Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site utilizand serverele noastre sau prin alte servere pentru promovarea oricarui site gazduit pe serverele noastre va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fara drept la ramburs. Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje prin metode "opt-in" si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce se impun. Un mesaj poate fi considerat SPAM chiar daca:

- Are trecuta fraza "Acest e-mail nu poate fi considerat SPAM ..." sau alte fraze asemanatoare;

- Datele de indentificare a expeditorului sunt incomplete sau incorecte;

- Nu puteti demonsta ca o anumita persoana a fost de acord sa primeasca mesaje e-mail de la dvs;

- Procedura de retragere (opt-out) din baza de e-mailuri nu functioneaza;

- Folositi liste de e-mail cumparate (chiar si cu factura!) sau primite la schimb;

- Mesajul e-mail este trimis de pe alt server.

NOTA: Orice sesizare primita in acest sens si confirmata va duce la suspendarea imediata a contului respectiv fara o anuntare in prealabil a detinatorului contului de hosting sau resellerului.

6.10. CLIENTII pot sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea temporara a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului sa ne contacteze din timp pentru a solicita marirea resurselor pentru a evita astfel suspendarea contului. In unele cazuri conturile sunt suspendate automat cand se atinge limita resurselor alocate, pentru reactivare fiind necesara interventia manuala din partea noastra.

 

6.11 Daca doriti folosirea de cron-job pe contul dvs. de gazduire, va rugam sa tineti cont ca nu permitem rularea cronjob la o frecventa mai mica de 15 min. Scripturile care vor consuma multe resurse vor fi dezactivate.
6.12 Ne rezervam dreptul de a impune restrictii hardware si software in folosirea serverelor EHOST fara vreun anunt prealabil, in cazul unor probleme de securitate cunoscute ce pot duce la functionarea defectuoasa a serverelor sau exploatarea programelor instalate pe server.

6.13 Functii oprite pe serverele noastre:

- Aplicatii ce deschid socket-uri de conexiune, exemplu: exec, shell_exec, link, socket_accept, etc...

- Deschidera de fisiere externe cu funtiile: fopen, file_get_contents etc...

6.14 Mesaje e-mail trimise de pe serverele noastre sunt limitate la 30 / ora.

7. Acces

7.1 EHOST isi rezerva dreptul de a bloca accesul CLIENTULUI la contul EHOST sau orice alta resursa pusa la dispozitie de catre EHOST, in cazul in care CLIENTUL nu respecta, partial sau total, clauzele contractului de fata.

7.2 Reactivarea accesului catre resurse, se va realiza dupa ce CLIENTUL incepe respectarea prezentului contract. Reactivarea se va realiza intr-un interval comunicat ulterior de catre EHOST.

7.3 EHOST isi rezerva dreptul de a suspenda sau limita accesul CLIENTULUI la contul EHOST, daca CLIENTUL depaseste parametrii aferenti contului (trafic, spatiu hdd, processor, memorie etc). Anularea suspendarii sau limitarii este realizata numai dupa ce CLIENTUL accepta plata resurselor alocate suplimentar.

7.4 EHOST isi rezerva dreptul de limitare a resurselor alocate catre CLIENT, in caz de abuz sau consum mare de resurse ale serverului pe o perioada indelungata.

7.5 EHOST nu poate fi acuzat pentru orice paguba rezultata in urma suspendarii, anularii sau limitarii mentionate in cadrul acestui articol. Suspendarea, anularea sau limitarea accesului, nu scuteste CLIENTUL de plata facturilor emise de catre EHOST.

8. Administrare

8.1 EHOST este autorizat sa inchida (temporar) sistemele ce deservesc furnizarea de servicii catre CLIENT, sau sa limiteze accesul la acestea, fara o notificare in prealabil a CLIENTULUI, pentru interventii tehnice cu prioritate ridicata, sau urgente. Aceste intreruperi ale serviciului, nu aduc dupa sine obligativitate de plata a unor despaguburi de catre EHOST, catre CLIENT.

8.2 EHOST este autorizat sa introduca schimbari in procedurile de autentificare ale CLIENTILOR, schimbari ale structurii conturilor, schimbari ale resurselor puse la dispozitie CLIENTULUI, sau schimbari ale datelor de contact EHOST, fara a obliga EHOST sa plateasca despagubiri CLIENTULUI. In cazul punerii in aplicare a unor schimbari, EHOST va anunta CLIENTUL in cel mai scurt timp posibil.

8.3 EHOST asigura o disponibilitate optima a sistemelor si retelei EHOST, ce fac posibila functionarea serviciilor contractate de catre CLIENT. EHOST nu este responsabil pentru nedisponibilitatea serviciilor din motive neprevazute sau ce nu depind in mod direct de EHOST. Dintre toate motivele posibile mentionam urmatoarele: nedisponibilitatea conexiunii la Internet, nedisponibilitatea serviciilor furnizate catre EHOST de catre terte parti, intreruperi in furnizarea energiei electrice, sau orice alte defectiuni, pentru remedierea carora, EHOST nu este responsabil.

9. Responsabilitati

9.1 CLIENTUL va fi responsabil si va plati orice paguba adusa catre EHOST, prin nerespectarea prezentului contract.

9.2 CLIENTUL va fi responsabil si va suporta cheltuielile pentru orice paguba adusa catre EHOST, prin folosirea abuziva sau ilegala a serviciilor puse la dispozitie de catre EHOST. Evaluarea pagubelor se va face doar de catre EHOST si CLIENTUL este obligat la plata acestora.

9.3 EHOST nu este responsabil pentru securitatea datelor CLIENTULUI sau pentru integritatea datelor CLIENTULUI.

9.4 EHOST nu isi asuma responsabilitatea pentru datele CLIENTULUI, in cazul unor relocari ale serviciilor, mutari ale serverelor, modificari ale specificatiilor serviciilor, etc.

9.5 EHOST nu isi asuma responsabilitatea in cazul pagubelor aparute ca rezultat al indisponibilitatii site-urilor web ale CLIENTULUI, sistemului de e-mail, echipamentelor, sau oricarui alt sistem hardware sau software.

9.6 CLIENTUL isi va asigura o copie de siguranță externă la toate datele și informațiile găzduite pe echipamentele EHOST, acesta nefiind în nici un fel responsabil pentru pierderea sau alterarea datelor clientului, indiferent de motivul din care acestea survin. EHOST pune la dispoziție doar mijloacele prin care să se realizeze în bune condiții aceste copii, dar nu putem controla factorii ce pot corupe aceste date sau, de exemplu, datele originale ale clientului pot fi deja corupte în momentul în care se realizează copia de siguranță. Este de datoria clientului să verifice integritatea, atât a datelor găzduite, cât și a copiilor de siguranță. EHOST efectuează în mod curent copii de siguranță a datelor pentru serviciile de găzduire web în altă locație decît cea în care rulează serviciile cu scopul de a avea un punct de restaurare în cazul dezastrelor fără a exista o obligație. EHOST pune la dispoziție toate utilitarele necesare cât și posibilitatea descărcării copiilor de siguranță prin sistemul de administrare a conturilor de găzduire.
9.7 EHOST este răspunzător pentru asigurarea funcționării echipamentelor și rețelei de transmisie date și acces internet permanent, garantând un uptime al acestora de 99,9%, cu excepția serviciului Cluster VPS/VDS, pentru care garantează un uptime de 99,982%
9.8 Serviciile de acces la serviciile internet sunt accesibile NON STOP. Furnizorul asigură minim două legături distincte de acces la internet și garantează o funcționalitate de 99,95%. În mod excepțional un ip poate fi filtrat de către furnizor sau de către furnizorii acestuia de internet, spre anumite destinații din internet, în cazul unui atac de tip flood cu sursa neidentificata a cărui virulență pune în pericol buna funcționare a echipamentelor furnizorilor de internet ce tranzitează respectivul trafic. Această procedură este recunoscută de furnizorii de servicii de internet ca singura metodă de protecție până în momentul în care se identifică sursa atacului.

10. Durata contractului

10.1 Durata contractului este de 12 luni, daca nu s-a specificat altfel.

10.2 Rezilierea contractului se face prin notificarea acestui fapt catre EHOST, de catre CLIENT, cu 1 luna inainte de data rezilierii. Rezilierea contractului este posibila doar dupa expirarea termenului specificat in acest contract.

10.3 Notificarea de reziliere trebuie sa specifice clar intentia de a rezilia prezentul contract, si trebuie sa fie transmisa catre EHOST prin fax, posta, sau email.

11. Incetarea contractului

11.1 Daca CLIENTUL nu se conformeaza cu o intelegere intre acesta si EHOST, sau cu prezentul contract, sau daca CLIENTUL prezinta indoieli privind posibilitatea de a respecta contractul sau intelegerile, EHOST este autorizat ca, fara o notificare prealabila sau interventie legala, sa suspende sau sa anuleze partial sau total, serviciile furnizate catre CLIENT. Aceasta actiune nu obliga EHOST la plata unor daune catre CLIENT.

11.2 EHOST este autorizat sa rezilieze prezentul contract in cazul in care CLIENTUL: furnizeaza date personale incorecte sau false; actioneaza intr-un mod ce contravine prezentului contract; a fost declarat in stare de faliment sau a initiat procedura de faliment; este in imposibilitate de plata.

11.3 EHOST isi rezerva dreptul de a rezilia prezentul contract fara a specifica un motiv, in cazul in care actiunile CLIENTULUI nu sunt tolerate de catre EHOST.

11.4 Rezilierea contractului de catre EHOST, potrivit articolelor 11.1 si/sau 11.2 nu scuteste CLIENTUL de la plata serviciilor pe perioada contractata.

11.5 Daca unul sau mai multe articole enumerate se dovedesc a fi nevalide in instanta, acest fapt nu va avea consecinta asupra restul articolelor.

12. Forta Majora

12.1 Forta majora se refera la toate cauzele externe ce nu au fost prevazute, si din care rezulta imposibilitatea EHOST de a-si respecta obligatiile fata de CLIENT. Acestea includ, dar nu sunt limitate la: functionarea defectuoasa a conexiunilor la Internet, defecte in infrastructura de telecomunicatii si a retelei electrice.

12.2 EHOST are dreptul de a invoca forta majora daca circumstantele ce impiedica respectarea contractului de catre EHOST, intervin dupa ce EHOST si-a luat angajamentul de respectare a obligatiilor.

12.3 In timpul perioadei de forta majora, toate obligatiile ce revin EHOST sunt suspendate. Daca perioada de forta majora, in care EHOST nu isi poate indeplini obligatiile, dureaza mai mult de doua (2) saptamani, atat CLIENTUL cat si EHOST are dreptul de a dizolva prezentul contract si/sau prezenta intelegere, fara interventia instantei sau fara aprobarea partilor. Prin realizarea dizolvarii contractului, se renunta la orice drept material sau despagubire, atat din partea CLIENTULUI cat si din partea EHOST.

13. DREPTUL DE RETRAGERE

13.1 În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu excepția cazurilor menționate expres de lege, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.
13.2 Perioada de retragere menționată mai sus expiră în termen de 14 zile de la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii.
13.3 Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.
13.4 Consumatorul poate denunța unilateral din orice motiv contractele încheiate pentru serviciile de găzduire, reseller si servere VPS în termen de 14 zile de la data încheierii contractului, cu rambursarea integrală a sumei achitate. Serviciile dedicate cât și serviciile ce au necesitat acordarea de suport tehnic nu vor fi rambursate. Prețul plătit va fi rambursat în totalitate în momentul in care o cerere va fi formulată către EHOST.
13.5 Data încheierii contractului este data plății prețului serviciilor.
13.6 Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. În acest scop, puteți folosi interfata de tichete.
13.7 Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
13.8 Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, din care scadem comisioanele bancare, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului În care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
13.9 Nu se poate realiza dreptul la retragere după prestarea completă a serviciilor în situația înregistrării domeniilor de internet si a certificatelor SSL. În aceste cazuri, consumatorul declară că a luat cunoștință de faptul că își pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către EHOST. Consumatorul este de acord cu executarea contractului începând cu data plății prețului. Prin urmare, în toate aceste cazuri executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului.

14. DREPTUL DE A FI UITAT, DREPTUL LA PORTABILITATEA DATELOR ȘI DREPTUL DE A SE OPUNE PRELUCRĂRII

14.1 CLIENTUL are dreptul ca datele sale personale să fie șterse din orice înregistrare și de pe orice suport informatic s-ar regăsi stocate cu respectarea normelor legale interne aplicabile ce vizează termenul de păstrare.
Operatorul are obligația de a șterge datele cu caracter personal în cazul în care se aplică unul din următoarele motive:

-      datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate

-      persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există nici un alt temei juridic pentru prelucrare

-      persoana vizată se opune la prelucrare

14.2 CLIENTUL are dreptul de a primi datele cu caracter personal care îl privesc și pe care le-a furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal în cazul în care:

- prelucrarea se bazează pe consimțământ;
- prelucrarea este efectuată prin mijloace - automate

14.3 CLIENTUL are dreptul de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții, cu excepția cazurilor în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este investit operatorul și atunci când prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o terță parte, cu excepția cazul în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate, care necesită protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când persoana vizată e un copil.

15. ÎNREGISTRAREA DOMENIILOR
15.1. Înregistrarea domeniilor .RO se realizează în maxim 48 ore după confirmarea plății sau primirea contravalorii facturii proforme emise pentru serviciile de înregistrare. Înregistrarea domeniilor .RO se realizează în concordanță cu următorii termeni și condiții:

 

 

Reguli de înregistrare - https://www.rotld.ro/reguli-de-inregistrare/
Contract pentru înregistrare - https://www.rotld.ro/registration-agreement/

15.2. Înregistrarea domeniilor internaționale exceptând domeniile care necesită acte suplimentare se face în maxim 48 ore de la confirmarea plății.
15.3. Domeniile internaționale, nu beneficiază de protecție Whois/ID Protect. Datele furnizate pentru înregistrarea domeniilor internaționale apar public la interogarea Whois a domeniului internațional.
Aceste date pot fi ascunse prin opțiunea Protect Whois/ID Protect, care poate fi activată la cerere, printr-un tichet de asistență către Departamentul Suport Clienți la un cost suplimentar.

16. POLITICA DE RETURNARE

16.1. CLIENȚII au dreptul la rambursul integral pentru serviciile de găzduire web termen de 30 zile de la plasarea comenzii. CLIENȚII sunt rugați să solicite acest lucru prin deschiderea unui tichet de asistență accesând https://www.ehost.ro. Mesajul trebuie să conțină datele de identificare ale clientului, motivele pentru care solicită returnarea banilor, precum și informațiile necesare efectuării acestei operațiuni. Plata garanției de rambursare va fi făcută în termen de 30 de zile de la data primirii cererii de rambursare.
16.2. Plata pentru înregistrarea domeniilor nu este rambursabilă. În cazul solicitării de ramburs pentru serviciile de hosting prețul domeniului fără găzduire se scade din suma totală. Această regulă se aplică și pentru CLIENȚII care au primit domeniul gratuit sau o anumită reducere în urma unei oferte promoționale.
16.3. Garanția de rambursare nu se aplică pentru prelungirea sau reînnoirea serviciilor de web hosting.
16.4. Garanția de rambursare nu se aplică dacă un cont de găzduire web care a încălcat acești termeni și condiții.
16.5. Perioada unitară este luna calendaristică. Nu se acceptă plăți sau retur de bani pentru perioade mai mici decât cea unitară. În cazul în care clientul a beneficiat de o singură zi din perioada unitară (de o lună de zile), se consideră din punct de vedere financiar că a beneficiat de perioada unitară întreagă (respectiv o lună de zile).
16.6. În cazul în care clientul modifică ns-urile domeniilor găzduite fără să anunțe în prealabil acest lucru, se consideră că a renunțat de bună voie la pachetului de web hosting contractat și își pierde automat dreptul de a beneficia de suport tehnic gratuit și de returnare a banilor.
16.7. Din suma de restituit vor fi deduse cheltuielile de înapoiere a banilor (comisioane bancare, taxe poștale, etc).

14. Clauze finale

14.1 EHOST are dreptul de a schimba clauzele prezentului contract.

14.2 In cazul aparitiei de contradictii intre clauzele contractului, termenilor si anexelor, urmatoarea ordine se aplica: Contractul, Anexele, Termenii si conditiile.

14.3 Prezenta versiune de contract, anuleaza toate versiunile precedente.
14.4 Vom aloca toate resursele necesare în investigări asupra actelor de violare a securității sistemelor sau a rețelei, și vom coopera cu autoritățile în cazul unor infracțiuni. CLIENȚII care încalcă prezentele prevederi pot răspunde penal sau civil.

 

14.5 Pentru clienții cu mai multe conturi sau reselleri, ne rezervăm dreptul de a suspenda toate conturile în cazul în care proprietarul contului principal încalcă prezentele prevederi într-o măsura considerată de noi a fi foarte gravă.

 

Actualizat la data de 17.05.2018